>KELTOŞ KAYUU

>>http://d.yimg.com/static.video.yahoo.com/yep/YV_YEP.swf?ver=2.2.46

Dün gece durdum düşündüm; yafu benim çocuklarımın blog’u olurda orda hiç Caillou’dan bahsetmeden olur mu??? Vallahi çarpılır taş olurum. Efendim bu keltoş Caillou resmen bizim ailemizin bir ferdi konumunda, hem de n’ferd… Artık bilemiyorum kaç bölümden oluşuyor bu Caillou ama benimkiler eminim ki %99.9 ‘unu ezberlemiş durumdalar. Bu Yumurcak Tv’nin vazgeçilmezi Caillou’yu benimkiler ilk gördüklerinden beri çok seviyorlardı ben de dedim ki bu böyle olmayacak en iyisi ben bir araştırayım bir yerlerden indireyim bunu , en azından canları çok sıkılınca hop açarım. Anacım n’rden sardık başımıza… Yatıyoruz Kayu kalkıyoruz Kayu… Bir de oturup her daim izleseler yok. Kayu cırcırcır evin içinde açık olucak (diyorum ya ailemizin bir ferdi sesi evde çınlamalı) benimkiler de evin içinde başka odalarda kuduracaklar… Vay sen misin ki Kayu’yu kapat… Artık bölümleri o kadar çok dinliyorlar ki… Mesela geçenlerde Ethem’le odalarında oyun oynuyoruz ben iyice dalmışım… Garaj yapıyoruz arabaları tamir ediyoruz falan… Ethem “Anne noni geydi” dedi.. “N’nonisi olumm?” “Giybıt ağaca kaçtı noni kutamaya geydi” Allah’ım ben iyice manyaklaştım… Sonra amanın bir de durdum içerden Kayu mırıl mırıl… Gideyim de bakayım dedim aynen Ethem’in anlattığı olay.. Dün akşam da Efdal Kayu seyrediyor; ben de sofrayı topluyorum… Kayuda hikayeyi anlatıcı bir ses var (arada bir çıkıyor neyse) Şimdi orda bu malum ses anlatıyor “kapı çalmıştı Kayu merakla kapıya koşmuştu acaba kapıdaki kim di?” Efdal zank diye “Büyükbaban Kayu” demez mi? Hem bölümleri ezberlemişler hem de Kayuya öncesinden haber veriyorlar… Geçenlerde de Ethem beni deniyor. Beraber seyrediyoruz ama Ethem kıpır kıpır ilgisiz belli çok izlediği bir bölüm denk gelmiş. Kayu babasıyla çiçek ekiyor. Ethem demez mi “anne bu n’çiçeyi..” ” Lale herhalde oolum” dedim. ” Çiydem ciceği bu anne çiydem ” Velet bir de durmuş beni test ediyor… Ahhh n’diyim işteee. Kayu maceralarımız bitmek bilmez o kadar çok çok çok ki….

Reklamlar
Bu yazı Söylüyoruz içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >KELTOŞ KAYUU

  1. >ahh canım bizde de bi kayu çılgınlığı aldı başını gidiyor.Ama biz henüz sizin kadar ilerlemedik.Arada unutturuyoruz.Ama inanılmaz seviyorlar.

  2. babycakes dedi ki:

    >kendi kendimi teselli ediyorum en azından eğitici bir çizgi film diye:))) vurdulu kırdılı birşeye sarsalardı o zaman yanmıştık..

  3. Yasemin dedi ki:

    >:))))))))))))Belginciğim büyüklerde Aşkımemnu -yaprak dökümü senin bücürüklerde de Caliu çılgınlığı başlamış :))))Ben bu çizgi filmi cemile kitaplarının görseli gibi görüyorum.Karakter eğitimine katkısı vardır muhakkak ama sabah akşamda olmaz ki canım :))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s